Reklamační formulář

Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, záručním listu (pokud je k danému zboží vydáván), popř. na našem webu v sekci servisní střediska. Existenci a dostupnost servisního střediska lze také ověřit na internetových stránkách konkrétních výrobců.

V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu dané značky, uplatněte reklamaci u nás vyplněním formuláře níže. Než odešlete vadný výrobek na reklamaci do naší firmy je nutno vyplnit a odeslat tento formulář!

Po jeho odeslání se Vám vygeneruje číslo reklamačního protokolu (např. RE006).

  • Číslo RE je nutné napsat viditelně na odeslaný balík.
  • Reklamované zboží zasílejte včetně příslušenství.

Na zadanou adresu bude zaslán vyreklamovaný produkt

Informace o reklamovaném produktu

Popis závady